اول مارکت – کد لغو اول مارکت – آموزش انصراف از اول مارکت – اول مارکت بی اجازه پول کسر میکند

اول مارکت – کد لغو اول مارکت – آموزش انصراف از اول مارکت – اول مارکت بی اجازه پول کسر میکند

اول مارکت بی اجازه پول کسر میکنند ، حواستان باشد

اول مارکت با حامی شدن برنامه دورهمی، بی اجازه پول کسر میکند

.

متن زیر حاصل تجربه شخصی واقعی بوده است ، قضاوت با شما

.

قرعه کشی اول مارکت برنامه دورهمی

کافیست یکبار در قرعه کشی اول مارکت برنامه دورهمی که بارها و بارها در برنامه دورهمی از تریبون رسمی پر بیننده صدا و سیما اعلام میکنند شرکت کنید ( من شخصا شرکت کردم )

همان موقع ۱۰ هزار تومن کسر میکنند ( یا روی قبض آتی اعمال می کنند ) و :

  • اعتبار یک مارکت برنامه های اندروید بی کیفیت ( اول مارکت ) که برنامه های بسیار ضعیف و کاملا قدیمی و پر اشکال و بدون پشتیبانی را به شما میدهند
  • همچنین یک کد قرعه کشی میدهند

.

اما کجا اول مارکت بی اجازه پول کسر میکند ؟ 

👇👇👇👇

ماه بعد پیامک دریافت میکنید …

به طور اتوماتیک ۱۰ هزار تومان از حساب شما کسر میکنند و مجددا یک کد قرعه کشی به شما می دهند. ( یعنی تمدید اتوماتیک سرویس اول مارکت صورت می گیرد. )

  1. بدون اینکه از شما تایید بگیرند
  2. بدون اینکه در ابتدای شرکت در مسابقه در پیام ها به شما اعلام کنند که این روند در ماه های بعدی تجدید می شود
  3. بدون اینکه کدی برای لغو آن گذاشته باشند

.

قانون سازمان تنظیم مقررات چیست ؟

سامانه استعلام سرویس های فعال پولی بر روی خط تلفن همراه

حتی بر اساس قانون ، همه می توانند با ارسال ۰ به شماره ۸۰۰ تمام سرویس های فعال خود را ببینند و آن ها را لغو نمایند ،
من استعلام کردم ، حتی سرویس اول مارکت را سامانه ۸۰۰ جزو سرویس هایم به من نشان نداد ،
در حالی که بی اجازه پول کسر کرده و ۱۰ هزار تومن بدون تایید از حساب من کم شد

.

لغو سامانه قرعه کسی اول مارکت :

تمام کد های احتمالی برای لغو اول مارکت را نیز امتحان کردم از جمله :

  • OFF
  • LAGHV
  • ۰
  • خاموش
  • L
  • و …

اما هیچ کدام باعث لغو سرویس مبتنی بر محتوی اول مارکت نشد.

همچنین این سامانه هیچ کدی را برای لغو امکانات خود در پیام هایش ارسال نکرده است.

لازم به ذکر است دو عبارت : ” خاموش ” و ” OFF ” طبق قانون می بایست بر روی تمامی سرویس های خدمات مبتنی بر محتوی اپراتور ها فعال باشد ، که متاسفانه برای لغو این سامانه فعال نیست.

.

ارتباط با ۹۹۹۰ برای اعلام شکایت :

در همان روز ، با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفتم که موضوع را اعلام کنم ،
تنها یک گزینه برای ضبط انتقاد و پیشنهاد داشت ،
آن را انتخاب کردم ، گفت :
فعلا به دلایل فنی این سامانه مشکل دارد امکان ضبط انتقاد و پیشنهاد نیست. !!!!

( در صورتی که انتظار مردم از همراه اول ، پاسخ گویی ۲۴ ساعته همیشگی اپراتور ها می باشد که متاسفانه بعضی روزها ، پاسخ گویی وجود ندارد ، هرچند به ندرت پیش می آید. )

شماره تماس پشتیبانی همراه اول :

با شماره گیری ۹۹۹۰ از خطر همراه اول خود و پس از فشردن شماره یک که تایید میکند با همان شماره ای که تماس گرفته اید قصد ادامه ی روند را دارید ؛

به منوی اصلی مرتبط می شوید و میتوانید با فشردن شماره ۰ با اپراتور ارتباط برقرار کنید.

در تماس بعدی با همراه اول ، موضوع را با اپراتور درمیان گذاشتم و ایشان نامه ای برایم ثبت و یک شماره پیگیری ارائه داد. ( در انتهای همین نوشته ، نتیجه ی پیگیری را ارائه خواهم داد )

.

نتیجه اینکه : 

در روز روشن از جیب مردم بی اجازه پول برداشت می شود…
آگاه باشید ، پشت پرده این نوع تبلیغات را بشناسید…

  1. نه تاییدی برای تمدید خودکار فعال سازی سرویس گرفته اند.
  2. نه قبلا اعلام کرده بودند تمدید اتوماتیک وجود دارد.
  3. نه کدی برای لغو سامانه اعلام کرده اند.

.

.

کد لغو اول مارکت

با ارسال عبارت زیر به سامانه پیامکی اول مارکت ، سرویس دارای ارزش افزوده اول مارکت ، حذف و لغو خواهد شد :

ارسال

۳off

یا

 ۱off

به سامانه :

۳۰۸۰

یا

۳۰۷۰۳

آموزش انصراف و لغو اول مارکت

خاظر نشان می شود حتما بعد از ارسال کد به سامانه اول مارکت ، منتظر دریافت پیامک ، تایید شدن لغو و حذف کامل سامانه باشید ،

در صورت عدم دریافت پیام مبنی بر لغو سامانه ، مجددا ارسال نمایید و باز هم در صورت عدم دریافت پیامک مبنی بر لغو ، از طرق زیر پیگیری کنید :

  1. تماس با ۹۹۹۰ و ارتباط با اپراتور و درخواست لغو سامانه اول مارکت
  2. پشتیبانی تلگرام اول مارکت با لینک : https://t.me/avvalmarketsupport
  3. قسمت شکایات در صفحه اصلی سایت اول مارکت
  4. ارسال ایمیل به بخش پشتیبانی مشتریان اول مارکت : crm@avvalmarket.ir

.

پینوشت :

تصاویر اسکرین شات پیام های سامانه ۳۰۸۰ اول مارکت :

در تصاویر زیر تایید و سند تمامی مطالب بالا را می توانید مشاهده نمایید :

.

تصویر اسکرین شات پیام های سامانه ۸۰۰ تنطیم مقررات Regulatory :

در تصویر زیر تایید و سند مطلب بالا در مورد سامانه ۸۰۰ را می توانید مشاهده نمایید :

در تصویر زیر مشخص است که سازمان تنظیم و مقررات تعیین نموده تمامی سرویس های دارای ارزش افزوده می بایست با عبارات ” OFF ” یا ” خاموش ” لغو شوند ،

اما سامانه اول مارکت با این عبارات لغو نمی شود و کد لغو را هم اطلاع رسانی نکرده است که مردم نتوانند در صورت نیاز سرویس را لغو کنند.

اول مارکت - کد لغو اول مارکت - آموزش انصراف از اول مارکت - اول مارکت بی اجازه پول کسر میکند

.

.

یک سوال مهم…

چرا برای تنها ۱۰ هزار تومان کم ارزش این مقدار مصر و پیگیر هستم ؟؟؟؟

به عقیده اینجانب پیگیری و مطالبات از دستگاه ها و قسمت هایی که در سطح کلان و با استفاده از امکانات دولتی کار میکنند یک وظیفه است و تاثیرات آن در مقایس خرد برآورد نمی شود…

یک پیگیری از طرف اینجانب برای تنها ۱۰ هزار تومان ، می تواند منجر به رعایت قوانین توسط یک شرکت شود و به تبع آن بسیاری از مردم کشورم که ممکن است این مشکل برایشان پیش بیاید ، متضرر نشود.

حتی اگر در مقیاس کلان محاسبه ی مادی این موضوع را انجام دهیم به رقم بسیار بالایی می رسیم :

محاسبه درآمد اول مارکت :

شنبه در قرعه کشی برنامه دورهمی رییس اول مارکت اعلام کرد :
یک میلیون و سیصد و هشتاد و نه هزار و هفتصد و ده (١٣٨٩٧١٠) کد قرعه کشی برای آنهایی که عدد یک رو فرستادن به ٣٠٨٠ و ده هزارتومان از شارژشون کسر شده ، ارسال کردند.
که به عبارتی میشود :
۱۰۰۰۰ * ۱,۳۸۹,۷۱۰ = ۱۳,۸۹۷,۱۰۰,۰۰۰

مبلغ سیزده میلیارد و هشتصد و نود و هفت میلیون و یکصد هزار تومان جمع پرداخته شده توسط مردم عزیز ایران تنها برای یک ماه

اگر همین مقدار در ماه بعدی برای تنها نیمی از شرکت کنندگان به طور غیر قانونی و بی اطلاع ، مانند بنده ، تمدید شود ، چه مبلغی خواهد شد ؟

بله ، مبلغ : ۶٫۹۴۸٫۵۵۰٫۰۰۰ که به عبارتی می شود قریب ۷ میلیارد تومان.

پر واضح است این مشکل قطعا برای بیش از نصف شرکت کنندگان احتمال وقوع دارد.

پس مشخص شد هدف بنده از انتشار این موضوع و پیگیری آن چیست…

.

نتیجه ی اعلام موضوع به پشتیبانی اول مارکت ( بخش CRM اول مارکت ) :

تنها جوابی که دادند این بود که در پیام های سامانه اول مارکت به تمدید اشاره می شود و قبل از تمدید اطلاع رسانی می شود.

که واقعا خنده دار بود ، چرا که صحت ادعای اینجانب مبنی بر عدم دریافت پیام هایی با چنین محتویی کاملا با یک پرینت ساده از ریز پیامک های خط همراهم از همراه اول قابل استعلام است.

با اعلام موضوع فوق ( اشاره به قابل استعلام بودن ادعای اینجانب ) به بخش CRM اول مارکت ، پاسخی دادند که عملا پاس کاری مشتری بود ، بدین ترتیب که گفتند : باید در سایت شکایت خود را در قسمتی دیگر مطرح نمایم.

نتیجه ی اعلام شکایت از اول مارکت :

در منوی بالایی سایت اول مارکت ، قسمتی برای طرح شکایت وجود دارد که از آن طریق اقدام به طرح شکایت خود به طور شفاف و مستدل نموده ام که هنوز هیچ جوابی داده نشده است.( متن شکایت در انتهای همین نوشته موجود است )

.

نتیجه ی اعلام موضوع به پشتیبانی همراه اول ( ۹۹۹۰ )

با تماس در روز های بعد از دریافت شماره پیگیری به اینجانب اعلام شد حداقل ۷ روز کاری زمان میبرد تا موضوع بررسی و جوابی برای آن اعلام شود. ( هم اکنون در انتظار طی شدن ۷ روز کاری هستم )…

پس از طری ۷ روز کاری ، با تماس های مکرر با سامانه ۹۹۹۰ ، هیچ نتیجه ای نگرفتم.

نهایتا به شعبه اصلی مخابرات مراجعه حضوری داشتم و پس از انتظار در صف طولانی ( اکثر افراد برای شکایت از خدمات مبتنی بر محتوا آمده بودند ) ، و ثبت شکایت توسط کارمندان مخابرات ، باز هم هیچ نتیجه ای نگرفتم.

بنده تمامی راه هایی که می شود از اول مارکت شکایت کرد را انجام دادم ، اما هیچ پاسخی در بر نداشت ، چون احترامی برای مشتری قائل نیستند.

.

متن شکایت اینجانب از اول مارکت :

باسلام و احترام؛

حضور محترم مسئول رسیدگی به شکایات؛

پیش از این نامه ، بنده با پشتیبانی crm مکاتبه نموده ام که ایشان اعلام کردند موضوع شکایت را بایستی از طریق سایت ارسال کنم.

موضوع شکایت : تمدید سرویس اول مارکت بدون اجازه و اطلاع اینجانب .

شکایت بنده چهار علت دارد :

۱- عدم اطلاع رسانی تمدید مجدد سرویس به اینجانب در هیچ یک از پیام های دریافتی و همچنین عدم توضیح در هیچ یک از پیام ها در مورد تمدیدی بودن سرویس.

۲- عدم گرفتن تایید قبل از تمدید از اینجانب و حتی عدم اطلاع رسانی قبل از تمدید که فرصت لغو سرویس را داشته باشم

۳- عدم ارسال کد لغو سرویس در پیامک ها ، هیچ کدی برای لغو سرویس در هیچ یکی از پیام های ارسالی سامانه برای اینجانب موجود نمی باشد.

۴- بر اساس قانون سازمان تنظیم مقررات و به اذعان کارشناسان پشتیبانی همراه اول ، تمامی سرویس های دارای هزینه می بایست با یکی از عبارات : ” OFF ” ویا ” خاموش ” لغو شوند ، در حالی که کد دستوری لغو سامانه شما به اذعان بخش crm اول مارکت ، مورد دیگری است که نه در سایت اطلاع رسانی شده نه در اپیلیکیشن اطلاع رسانی شده و نه در پیامک های سامانه.

هر چهار مورد فوق کاملا منطقی و درخواست اینجانب بر اساس آنها قانونی است.

تمکین و مسئولیت پذیری بر اساس اشتباهات صورت گرفته از جانب شما ، برعهده ی شماست.

اسکرین شات تمامی پیام های دریافتی اینجانب موجود است که در صورت لزوم میتوانم ارسال کنم.

همچنین امکان استعلام صحت موارد مطرح شده از جانب من از طریق سیستم همراه اول به راحتی وجود دارد، ( با گرفتن ریز مکالمات و پیامک ها ) و لذا در جواب شکایت من صرفا اعلام نکنید که : ” اول مارکت پیام های لازم را ارسال میکند ” ، ( این جوابی است که بخش crm میدهد ) ؛ برای اینجانب ارسال نشده است و صحت این ادعا از طرف اینجانب قابل پیگیری است.

قطعا با وجود این دلایل امکان رسیدگی و عودت وجه وجود دارد.

لطفا نسبت به عودت وجه کسر شده از اینجانب اقدام و گزارش مربوطه را به اطلاع برسانید.

با احترام

سیدمحمدعلی میررضایی

.

اشتراک گذاری این مطلب در تلگرام

یک پاسخ برای “80”

    1. سلام ، بسیاری همچون بنده و شما با همین مشکل رو به رو شده اند.
      با ارتباط با پشتیبانی اول مارکت و اعلام لغو سیستم ، بر روی شماره همراهتان سرویس را لغو می نمایند ،
      اما تکلیف هزینه ای که بی اجازه کسر شده چه می شود؟
      فعلا که اعلام شکایت نموده ام و از طریق پشتیبانی همراه اول ( ۹۹۹۰ ) در دست پیگیری است.
      شما هم حتما با تماس با ۹۹۹۰ ، اعلام شکایت کنید و درخواست کنید برایتان ثبت کنند…

  1. سلام
    من هم برای لغوش و عودت پول راهی پیدا نکردم
    ولی اگه ۳۰ff رو به ۳۰۸۰ بفرستید ، تمدید خودکارش لغو میشه

    1. سلام خدمت شما
      سپاس از مشارکت شما
      مطابق مورد اشاره شده توسط شما :
      راه لغو سامانه :
      ارسال ۳off به سامانه ۳۰۸۰ یا ۳۰۷۰۳

      بنده برای عودت پول اقدامات فراوانی انجام دادم که در متن به آنها اشاره شد ، همچنان هم پیگیری میکنم.
      حدیثی از معصوم وجود دارد که می فرماید : بزرگترین گناه کوچک شمردن گناه است.
      همین مهم اگر تعمیم داده شود به ظلمی که اول مارکت بر مردم روا میکنه ، به خوبی مشخص هست که وظیفه ی هر فردی قطعا مطالبه ی شدید عودت وجوه نادرست است.

      1. من ۳off رو به این دو تا شماره پیامک زدم. اما همون موقع دوباره دو تا ۴۰۰ تومن از حسابم کم کرد.
        واقعا دیگه کلافه شدم… چکار کنم ؟

        1. اینها به معنی واقعی کار غیر اخلاقی و غیر شرعی هستن
          از تمامی شبکه های سیما هم تبلیغ می شوند
          از نسیم گرفته تا شبکه های سراسری ۲ و ۳
          شبکه ۳ که هم در ویژه برنامه شب یلدا با مجری گری فرزاد حسنی تبلیغات مفصلی براش داشت
          و هم در برنامه حالا خورشید مدام براش تبلیغ میشه
          اول مارکت به وضوح کار غیر قانونی میکنه

          شما مراجعه کنید به یکی از دفاتر پیشخوان دولت و یا مرکز خدمات مشترکین همراه اول و حضورا درخواست لغو و حذف بدید

  2. لطفا این مطالب یجوری از طریق تلگرام که در حال حاضر یک سیستم اطلاع رسنی گستردست پخش کنید تا کلاه افراد کمتری برداشته شود

      1. خدا لعنتشون کنه هرکاری میکنم لغو سرویس نمیاد ۳۰ff رو به ۳۰۸۰ ارسال کردم خواهش میکنم راهنمایی کنید

        1. سلام
          شما سریعا به ۹۹۹۰ زنگ بزنید و گزینه ارتباط با اپراتور رو انتخاب کنید و درخواست لغو سرویس رو بکنید.
          همین طور به پشتیبانی اول مارکت درخواست بدید که براتون لغو کنن سرویس رو

          لینک پشتیبانی اول مارکت در تلگرام :
          https://t.me/avvalmarketsupport

          ایمیل پشتیبانی اول مارکت :
          crm@avvalmarket.ir

          متاسفانه حتی تلفن تماس پشتیبانی هم اعلام نکرده این شرکت اول مارکت

  3. باسلام بنده در خردادماه پس از شرکت در قرعه کشی اول مارکت روز بعد پس از اعلام کد کنسلی از طرف برنامه شرکت در مسابقه را کنسل کردم که پیامی از طرف اول مارکت هم برایم امد که هزینه دریافتی عودت داده خواهد شد ولی با وجود ۳ ماه هنوز هزینه عودت داده نشده و از طریق پی گیری از طرف ۹۹۹۰ هم هیچ جوابی نداده اند؟ به کجا باید مراجعه کرد ؟؟

    1. سلام خدمت شما دوست گرامی
      متاسفانه همون طور که در متن هم توضیح دادم ، شخصا دو راه پیش رو که شکایت به خود اول مارکت و شکایت به همراه اول بود رو انجام دادم ،
      اما تا به این لحظه هیچ کس پاسخگو نیست…
      عملا در روز روشن و توسط تبلیغات رسانه ملی و استفاده از امکانات مخابرات ملی ، دست توی جیب ملت میره.

  4. خداوند … کلاهبردار و دار و دسته اش رو لعنت کنه که از هر راهی پول در میاورند و به مردم ما هم عقل بده که گول این ادمهای شیاد رو نخورند

    1. بسیاری از کلاهبرداری های صورت گرفته هیچ ربطی به عملکرد مردم ندارد.
      به طور مثال موردی که برای خود شخص من پیش آمده هیچ ارتباطی به عقل و آگاهی نداره ، صرفا کار نادرست و غیر اخلاقی و قانونی و شرعی است.
      مشروحش در متن بالا هست ،
      اما خیلی خلاصه :
      من با اختیار خودم یکبار شرکت کردم و هزینه را پرداخت کردم ، انتخابم بوده و هیچ مشکلی نیست
      اما کار غیر قانونی و غیر شرعی و غیر اخلاقی انجاست که هیچ کد لغوی ارسال نمی شود
      آنجاست که بدون اطلاع تمدید می شود
      آنجاست که حساب شارژ شده اول مارکت تنها یک ماه اعتبار دارد و بعد از آن می سوزد ( این مورد هم هیچ جایی اطلاع رسانی نشده بوده )

      تمامی موارد فوق هیچ ارتباطی به مردم و عقل و فهم ایشان ندارد.

  5. لعنت به کلاهبردار دزد اول مارکت
    پس این همه سامانه نظارت حراست برا چیه؟

  6. سلام. نمیدونم وبلاگ منو دیدین یا نه. جمع معتریضین اول کلاهبردار اونجا جمعه. مسئولین شکمشون از حرام پر شده وگرنه این همه مدت سکوت چه معنی میده؟

  7. الان که پیام لغو سامانه رو دریافت کردم دیگه کم نمیشه که از حسابم ؟
    من باورم نمیشه چند ماه بی دلیل داره ازم پول کم میشه این ماه ۱۲۴۰۰ تومان کم شد به اسم اول مارکت !!!

  8. ممنون از اطلاع رسانیتون. خدا خیرتون بده.
    با اجازه تون، توی شبکه های اجتماعی share میکنم.
    همین اول مارکت بدون اجازه من رو توی یکی از مسابقات شرکت داد و یه مدت بدون اینکه اطلاع داشته باشم کلی خرج رو دستم گذاشت.
    هدفشون صرفا کلاهبرداری و کسر پول از کاربر هستش.

    1. ممنون از شما
      متاسفانه باید گفت این نوع کار واقعا غیر اخلاقی و غیر قانونی و غیر شرعی است.

  9. کلاه برداری که شاخ ودم نداره باید یه جوری خرج برنامه دورهمی دربیاد دیگه گل من

  10. اقا ممنون دست شما درد نکنه من یه سیم کارت اعتباری داشتم که فقط برای وای فای تبلت استفاده میکردم ۹ هزار شارژ داشتم و شرکت کردم روزی ۴۰۰ تومن ازم کم میشد سه روز بعد پیامهای شما رو اتفاقی اینجا دیدم و ۳off رو فرستادم و از خیرش کذشتم سوال من اینه یکجا خوندم نوشته بود حتی اگر شما در سیم کارت اعتباری شارژ نداشته باشید سیستم از سیم دائمی شما اگر داشته باشید کم خواهد کرد ایا این درسته ؟ چون من یک سیم دائمی دیگر از همراه اول هم دارم خدا اعنت کنه اینارو

    1. سلام ، خواهش میکنم ، خوشحالم مفید واقع شده و بسیار کار خوبی کردید که لغو رو زدید.
      بعید میدونم بعد از لغو از سیم کارت دیتا و حتی سیم کارت دیگری وجه کسر بشه.
      اما میتونید با چک کردن چند روزه ی حساب سیم کارتتون تو نرم افزار ” همراه من ” ، مطمئن بشید.

    2. اگر شارژ تون کافی نباشه سیم کارت شما بدهکار می شه و با اولین شارژ میزان طلبشون را سریع بر می دارن

  11. سلام، با تشکر برای کدی که برای لغو عضویت برای مشترکین همراه اول گذاشته بودید،
    ولی برای من که مشترک ایرانسل هستم این کد کار نمیکرد و من با استفاده از سامانه پیامکی ۸۰۰ تونستم سرویس هایی که در حال حاضر برام فعاله و از شارژم پول کم میکنه رو ببینم
    اما جالب اینجاست که با همون کدهای ارسالی سامانه ۸۰۰ همه سرویس ها رو تونستم لغو کنم ، الا سرویس ۳۰۸۰ ( اپ اول مارکت) رو
    و بعد از تماس با شماره ۷۰۰ و صحبت با کارشناسان ایرانسل ، خود کارشناس تونست این سرویس رو لغو کنه
    در پایان فقط میخوام بگم که حتی اگه زمانی خواستید شانستونو امتحان کنید و در سامانه ای عضو بشید حتما قبلش تحقیق کافی رو راجع به اون سازمان به عمل بیارین و اصلا به این اکتفا نکنین که فلانی توی فلان برنامه تبلیغشو کرده

    1. سلام
      بسیار ممنون از وقتی که گذاشتید و تجربه ی خودتون رو نوشتید.
      حتما برای دیگران مفید خواهد بود که فریب اول مارکت رو نخورند.

  12. سلام وقت بخیر ممنون از راهنمایی شما من کد ۳off را برای ۳۰۸۰ فرستادم و پیام لغو سرویس را دریافت کردم
    بازهم خیلی تشکر میکنم هرماه کلی هزینه به اسم خدمات مبتنی بر محتوا اضافه میشد که هزینه بیجا و غیر قانونی بود بعد فهمیدم دخترم برای اول مارکت کد فعال سازی سرویس فرستاده
    ان شاءالله که از این ماه دیگه هزینه نمیاد و فک نکنم هزینه های قبلی رو هم بتونم پس بگیرم

    1. سلام بر شما
      متاسفانه کسر بدون اجازه وجه این سامانه دقیقا در تمدید سرویس خود ، هر ماه بدون اطلاع رسانی است.
      اول مارکت برای تمدید هر ماه ، کسر مبلغ قابل توجهی از حساب مشترکین ، نه تنها اجازه نمیگیرد ، نه تنها قابلیت تمدید را به عهده خود مشترکین واگذار نمیکند ،
      بلکه حتی این تمدید را اطلاع رسانی هم نمی کند.
      عملا اول مارکت کاملا غیر قانونی و بی اجازه پول از جیب ملت بر میدارد.

  13. بعضی ها امروزه روش و گامهای جالبی برای تبلیغ لاتاری خودشان دارن:

    ۱- ابتدا به مردم القا می کنن که چقدر بدبختن و در بیچارگی ناشی از عملکرد دیگران گرفتارن
    ۲-حالا ذهن مخاطب حاضر چیدن میوه لاتاری شده
    ۳-به مردم می گن چطوری یک شبه با ورود به یک لاتاری کوچولو! می تونند یک شبه راه صد ساله را بروند و برنده ماشینهای لوکس ، زندگی لوکس و …بشوند و دیگه آن فرد فلک زده قبلی نباشن
    ۴-مخاطب نگونبخت هم یک اس ام اس عضویت در لاتاری می ده و قبول می کنه برای قرعه کشی ماهانه ۱۲۰۰۰ تومان در قبض موبایلش اضافه شه یا از شارژ موبایلش کم شه
    ۵- برای اینکه فرد دچار شاعبه شرعی یا غیر شرعی بودن لاتاری هم نشود و یا منع قانونی پیدا نکند، پیشنهاد دانلود ۲۰۰ هزار تومان نرم افزار هدیه می دهند که در عمل برایگان در اینترنت عرضه شده اند و همه جا آنها رایگان بوده اند.
    ۶- نتیجه :هرشب اجرای این لاتاری برای آقای مجری ، شرکت حامی و ….. حدود ۸میلیارد تومان جمع می کنه

    1. عرض سلام خدمت شما دوست عزیز.
      با اجازه تون متن بسیار عالیتون رو با ذکر نام در انتهای پست قرار میدم

  14. سلام دست گل تون درد نکنه بابت مقاله واقعا تو مملکت اسلامی دزدی برای کله گنده ها خیلی راحت شده با ۵ یا ۱۰ هزار تومن امثال من زندگی می کنند خوب یه دفعه بیان بگن لاتاری دیگه با پول من و مابقی میان BMW ماشین جایزه میدن از جیب مردم ۵ میلیارد می دوزده بعدش ماشین ۳۰۰ میلیونی به مردم جایزه میده هی شارژ میزنم می اومدم نه پیامی نه چیزی زرت شارژ پرید تو مواقع حساس که تو بر و بیابون ام شارژ تمام شد واقعا با این کار من تو یه کار حساس آبروم رفت واقعا که اونی که میگیم کیه از جنس من شماست ریشه مون خراب .

  15. واقعا که چنان اقای مدیری با آب و تاب تعریف میکنه ادم میگه ببین جشنواره گل و بلبل هست بیخود نیس هر کشوری میریم عربا اروپایی ها امریکایی ها همیشه میگن ایرانیا و دزد و حقه بازن البته بلانسبت یه جوری نرم از ادم دزدی میکنن که خود همین اپلیکشین هارو گوگل رایگان گذاشته اومدن با یه دستکاری کدها اونو پولی کردن بمردم میفروشن

  16. سلام متاسفانه بالاخره منهم گول خوردم و ۱ رو به ۳۰۸۰ فرستادم بعدا فهمیدم چه اشتباهی کردم الان هم ۳۰ff رو به ۳۰۸۰ فرستادم ولی متاسفانه هنوزلغو سرویس برایم ارسال نشده خدا لعنتشون کنه خیلی ناراحتم نمیدونم باید چیکار کنم

  17. سلام متاسفانه بالاخره منهم گول خوردم و ۱ رو به ۳۰۸۰ فرستادم بعدا فهمیدم چه اشتباهی کردم الان هم ۳۰ff رو به ۳۰۸۰ فرستادم ولی متاسفانه هنوزلغو سرویس برایم ارسال نشده خدا لعنتشون کنه خیلی ناراحتم نمیدونم باید چیکار کنم ارسال این نظر اولین بار است متاسفانه ارور میده که قبلا نظرتان را ارسال کرده اید

    1. سلام
      شما سریعا به ۹۹۹۰ زنگ بزنید و گزینه ارتباط با اپراتور رو انتخاب کنید و درخواست لغو سرویس رو بکنید.
      همین طور به پشتیبانی اول مارکت درخواست بدید که براتون لغو کنن سرویس رو

      لینک پشتیبانی اول مارکت در تلگرام :
      https://t.me/avvalmarketsupport

      ایمیل پشتیبانی اول مارکت :
      crm@avvalmarket.ir

      متاسفانه حتی تلفن تماس پشتیبانی هم اعلام نکرده این شرکت اول مارکت

  18. سلام با توجه به اینکه اشرافیت کامل به کلک های رشتی مخابرات دارم تاکنون هیچ کدی و … را فعال نکردم . و جالب اینجاست آقای مدیری همگان را نقد میکند و اما اسپانسر برنامه دورهمی را نه تنها نقد نمیکنه بلکه تبلیغ هم میکند

  19. قابل توجه افرادی که خواهان لغو سرویس ۳۰۸۰ میباشند

    ارسال off 1 بشماره ۳۰۸۰

    1. بسیار ممنون از شما که اطلاعات جدید رو اینجا نشر دادید تا برای دیگران هم مفید واقع بشه

  20. باسلام و خسته نباشین.ممنون بابت مطلب مفیدتون.من هم فریب این حرفا رو خوردم اما حالا ٣offرو به ٣٠٨٠ فرستادم اس اومد که سرویس با موفقیت لغو شد

    1. خواهش میکنم
      خدا رو شکر که مفید واقع شده.
      ممنون که تجربه تون رو با دیگران هم به اشتراک گذاشتید

  21. Offرا به ۳۰۸۰ بفرستید بعد پیام میاید Off1را ارسال نمایید وغیر فعال میشود

    1. واقعا تاسف بار هست که یک سرویس دهنده با هر ترفندی سعی در گمراه کردن و به زحمت انداختن مشتریانش دارد.
      بماند که تا چند ماه پیش ، هیچ کدی برای لغو اطلاع رسانی نمی کرد.

  22. سلام منم مشکل لغو اول مارکت رو داشتم . متاسفانه هیچ گونه اطلاغاتی مبنی بر درج سامانه لغو در اول مارکت نیست . دستتون درد نکنه با راهنمایی شما تونستم لغو کنم این دزدی زیر پوستی رو. هزینه خط موبایلم سه برابر شد با ترفند دروغگین اول مارکت و برنامه دورهمی
    جای تاسف داره چ.ن بدون هیچ اطلاعی هر ماه تمدید میشد و من خبر نداشتم

    1. دقیقا مطابق تجربه شما ، تمدید اتوماتیک بدون اجازه سرویس اول مارکت ، تضییع آشکار حقوق شهروندی و قانون هست.

  23. سلام
    احسنت به شما شهروند مسئول و هموطن پیگیر
    اگر همه ما ایرانی ها مثل شما به حقوق خود واقف و پیگیر آن بودیم، بسیاری از این حق کشی ها و تضییع ها صورت نمیگرفت و جامعه ای به مراتب بهتر از اینها داشتیم. من همین مشکل را داشتم و با سرچ موضوع به سایت شسما رسیدم و از راهنمایی و به اشتراک گذاری تجربه تان صمیمانه تشکر میکنم.
    جالب آنکه چنین اتفاقات ناپسندی تحت لوا و تبلیغات برنامه ای (دورهمی) شکل میگیرد که خودش مدعی همگان است و زمین و زمان را به باد انتقاد و تمسخر میگیرد. و اصطلاحا مدعی العموم حقوق و مطالبات شهروندی شده اما همین اندک را هم پاسخگو نیست…

  24. سلام
    بی نهایت ممنون واقعا نجاتم دادید گرفتار شده بودم از دست شون راه نجات نداشتم

  25. تشکر از شما و دوست عزیزی که تجربه شون رو در اختیار بقیه قرار دادند.استفاده کردم از این مطلب و لغو شد

  26. سلام. هیچکدوم از کدها برای من کار نمیکنه. پیغام میده کلید واژه ارسالی اشتباه است. چکار باید بکنم؟ همینطوری دارن دزدی میکنن!

  27. اول مارکت دزد بود مهران مدیری هم سردستشون پولدارای اشغال بگو کم دارین ک از این طریق از مردم بیچاره دزدی میکنید هر کاری کردم لغو نمیشه و این جز دزدی از مردم نیست

  28. دروو بر شما و صبر و پیگیری شما. امیدوارم نتیجه بده😢
    واقعا ازین دزدی محترمانه همراه اول اعصابم خورد شدهههههه. مرسی از راهنماییتون ب امید پیروزی شما.
    ۳off رو زدم و پیام غیر فعال اومد . با ۱off لغو نشده بود.

  29. سلام تشکر از لطفتون برادر خوب.متاسفانه بدون اجازه تمدید کرد و چه پولی به جیب میزنه این مهرام مدیری

  30. سلام خسته نباشید واسه من کد هایی ک نیگین اصلا ارسال نمیشن ب ۹۹۹۰هم زنگ میزنم اصلا کلید ارتباط با اپراتور نداره کلافه ام اهههههههههه گند بزنم ب این مملکت

    1. سلام خدمت شما دوست گرامی
      اینکه ناراحت و عصبانی هستید ، کاملا حق با شماست.
      لطفا در ساعات مختلف تماس با ۹۹۹۰ داشته باشید ، در برخی ساعات گزینه پاسخ گویی اپراتور رو ندارند اما دائمی نیست و فعال میشه ، حتما با اپراتور صحبت و درخواست لغو سرویس اول مارکت رو داشته باشید.
      موفق باشید

  31. سلام.بخدابه شدت ازاین شرکت اول مارکت شاکی هستم .آزمون هم یکم خرداد۱۲۴۰۰کسر شده.نه پیامکی برای فعال کردن فرستادن پنهان من موافقت کردم.تورا بخدا دست تو جیب مردم نکنید.پولم راپس بدید خودم نیازمند خرج خوراکی هستم.

  32. کلا دزدن

    اینم نوع جدید کلاه برداریه

    با فروشگاه اول مارکت کار میکردم

    تو بند قرارداد توسعه دهندگان ذکر کردن روند تسویه حساب ۲ ماه طول میکشه

    نزدیک ۲ سال هر ماه دارم درخواست تسویه حساب میدم
    هنوز خبری نیست

    برنامه های مارو میذارن تو مارکت
    بعد میگن تو قرعه کشی شرکت کنید همونجا ۲۰۰ هزار تومن جایزه بدون قرعه کشی برنده میشید
    برنامه های مارو که کلی براشون وقت گذاشتیم و زحمت کشیدیم رو رایگان به اسم خودشون میدن دست مردم

    جالب اینجاس که هیچ جوابی ام نمیدن درباره تسویه حساب

    همه شون دزدن به اومدن یه فروشگاه اپ خیلی ضعیف راه انداختن
    هدفشون فروشگاه اپ نیست هرچیه

    چند وقت دیگه گندش درمیاد نیت این به اصطلاح مارکت چیه

    من به شخصه راضی نیستم از اول مارکت و
    ریال به ریال پولی که از من خوردن حرومه براشون

    این فقط مشکل من نیست با اول مارکت

    تلگرام یه گروه داشتیم نزدیک ۳۰۰ برنامه نویس که برای اول مارکت برنامه میذاشتیم
    هیچکدوم نشنیدم یه بار گفته باشن که از اول مارکت پولی دریافت کردن
    همه گلگی داشتن که چرا واریز نمیکنن

    هیچ مرجعی ام پاسخگو نیست
    حتی با پشتیبانی همراه اول ام تماس گرفتم که آدرسی یا کسی که جوابگو باشه رو معرفی کنن
    منو گذاشتن تو لیست انتظار ……. هنوز وایسادم منتظر جواب اون اپراتورم

    فقط میتونم بگم اینجا ایران است !

  33. سلام این حقیرو هم سرکیسه کردن خدا لعنتشون کنه روز روشن از حساب مردم دزدی میکنند .من تو ذمستون ۹۶ این سایت دزد خونه رو فعال کردم وسریع offزدم ..تااینکه تو اردیبهشت ماه ۹۷ این دزدان نابکار در صورتحسابم مبا لغی رو درج کردن…لعنت به شرفتون

  34. سلام.
    من سیم کارتم ایرانسل.
    یبار شرکت کردم تو مسابقه چند وقت تندتند شارژم کم میشه.
    الان ۳off فرستادم ولی مرتب میگه اشتباه فرستاذین.اصلا میخاستم بدونم سیم ایرانسل میتونه تو اول مارکت شرکت کنه یا نه؟

    1. بله متاسفانه با ایرانسل هم میشه در اول مارکت عضو شد و راه رو برای کم کردن شارژ ممتد باز کرد.
      شما باید ۳off و یا ۱off رو به ۳۰۸۰ بفرستید.
      همچنین باید با شماره ۷۰۰ از خط ایرانسلتون تماس بگیرید و به اپراتور متصل بشید و بخواید سرویس اول مارکت رو براتون لغو کنه.

  35. سلام
    واقعا دیگه تو کشور ایران هرکی بتونه دزدی میکنه و اینه انسانیت و مسلمانی!!!

  36. سلام من با ارسال پیام لغو به ۳۰۸۰ به نتیجه ای نرسیدم.با ۹۹۹۰ تماس گرفتو خیلی خوب جوابگو بودند و فوری غیر فعال کردند. ممنونم از شما به خاطر اطلاع رسانی🌷🌷🌷🌷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *