چه کنیم تا در ماه رمضان تشنه نشویم؟

فهرست مطالب
چه کنیم تا در ماه رمضان تشنه نشویم؟

چگونه در ماه رمضان تشنه نشویم؟

چه کنیم تا در ماه رمضان تشنه نشویم؟  افراد می‌توانند برای جلوگیری از تشنگی : برگ خشک گیاه نعناع را جوشانده و با مخلوط کردن آن با عسل یک شربت معجزه آسا را برای رفع تشنگی خود تهیه کنند. نوشیدن این شربت از افطار تا زمان سحر سبب رفع تشنگی روزه داران می‌شود.

خصوص توصیه‌های ارائه شده در رابطه با خوردن خاکشیر برای جلوگیری از تشنگی اظهارکرد : خوردن خاکشیر تنها، به رفع کامل تشنگی کمک چندانی نمی‌کند و بهتر است افراد خاکشیر را با عرق کاسنی مخلوط کرده تا تاثیر آن را مشاهده کنند.

برای کاهش تشنگی در ایام روزه داری، می توان عرق کاسنی و شاهتره، را به نسبت مساوی تقسیم کرد و در یخچال گذاشت و در فاصله افطار تا سحر از آن استفاده کرد. مصرف این نوشیدنی، تشنگی طول روز را بسیار کم می کند.

.

چه نوع غذاهایی انسان را تشنه می کند ؟

این متخصص طب سنتی با بیان اینکه ” افراد از خوردن غذاهای سرخ کردنی در ایام ماه مبارک رمضان اجتناب کنند” گفت: مصرف غذاهای سرخ کردنی سبب تشنگی می‌شود و بهتر است افراد در ماه مبارک رمضان مصرف این گونه غذا‌ها را به حد اقل برسانند.

مصرف زیاد گوشت قرمز می تواند باعث افزایش صفرا و تشنگی شود از این رو مصرف آن باید محدود شود البته افرادی که سابقه کم خونی، ضعف و افت مکرر فشار خون دارند از این قاعده مستثنا هستند.

چطور در ماه رمضان گرسنه و تشنه نشویم؟

3 پاسخ

      1. ممنون از پاسخ سریعتون
        ولی حیف که دیگه لینک ما رو حذف میکنید 🙂 این یکی رو حذف نکنید دیگه
        موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *