خرید هاست سایت

فهرست مطالب
خرید هاست سایت

مجموعه داده پردازان مدرن با سالها تجربه ی فعالیت در انواع حوزه های اینترنت ، پس از بررسی های فراوان ، امروز آماده ی ارائه ی بهترین پیشنهاد برای خرید هاست سایت است، با ما همراه باشید.

فروش هاست، در مجموعه داده پردازان مدرن تا اطلاع ثانوی مقدور نمی باشد.

طبعا پس از سالها فعالیت تجاری در بستر اینترنت و ارائه خدمات تحت وب به مشتریان فراوان ، با سرور های زیادی آشنا شدیم و به سبب استفاده از آنان بررسی های دقیقی صورت گرفته است.

مجموعه ما امروز با افتخار اعلام می دارد ، نمایندگی خرید هاست سایت از پلن معمولی تا پیشرفته را داراست.

پلان های خرید هاست سایت

سرورهای قدرتمند لینوکس خارج از کشور

محصولات plane-1 plane-2 plane-3 plane-4 plane-5 plane-6 plane-7 plane-8 plane- 9 plane-10 plane-11 plane-12 plane-13 plane-14
فضا ۵۰ MB ۱۰۰ MB ۲۰۰ MB ۵۰۰ MB ۱ GB ۲ GB ۳ GB ۴ GB ۵ GB ۶ GB ۷ GB ۸ GB ۹ GB ۱۰ GB
پهنای باند ماهانه ۵ GB ۶ GB ۸ GB ۱۰ GB ۱۵ GB ۲۰ GB ۳۰ GB ۴۰ GB ۵۰ GB ۶۰ GB ۷۰ GB ۸۰ GB ۹۰ GB ۱۰۰ GB
اکانت ایمیل ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ UL UL UL UL UL UL UL UL UL
ftp اکانت ۱ ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ UL UL UL UL UL UL UL UL
دیتابیس MySQL ۱ ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ UL UL UL UL UL UL UL UL
ساب دامین ۳ ۵ ۷ ۹ UL UL UL UL UL UL UL UL UL UL
پارک دامین ۰ ۰ ۰ ۰ ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ UL UL UL UL UL
Addon دامنه  ۰ ۰ ۰  ۰ ۰ ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ UL UL UL UL
دامنه رایگان ندارد ندارد ندارد ندارد ندارد ندارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد
قیمت ماهانه به تومان ندارد ندارد ندارد ندارد ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
قیمت سالانه به تومان ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

مزیت انتخاب ما در خرید هاست سایت ، قیمت پایین سرویس ها به موجب فروش بیشتر است، و این رابطه ی برد – برد را منجر میکند.

نکات مهم :

  • تمامی سرویس ها روی بهترین سرور ها با بالاترین سطوح نرم افزاری قرار دارند و آپ تایم تمام سرویس ها ۹۹٫۹۸% می باشد.
  • تمامی سرویس ها دارای پشتیبانی قوی می باشند ، مشتریان پس از خرید هاست سایت خود می توانند در هر زمان هر مشکلی را با ارسال تیکت با پشتیبانی مطرح نمایند.
  • دامنه رایگان مذکور سرویس فقط همان روز تحویل سفارش ثبت می گردد، درغیر اینصورت هیچ تعهدی شرکت نسبت به ارائه دامنه رایگان ندارد.
  • دامنه فقط یک امکان رایگان و برای سرویس های مشخص شده می باشد، در صورت نخواستن دامنه هیچ هزینه ای از سرویس کم نمی شود.
  • هر Park Domain به قیمت سالیانه ۴,۰۰۰ تومان و هر Addon Domain به قیمت سالیانه ۸,۰۰۰ تومان ارائه میشود. ( این مورد در صورتی است که علاوه بر مندرجات جدول نیاز داشته باشید )
  • کنترل پنل تمامی سرویس ها CPanel می باشد.
  • تمامی سرویس ها شامل بک آپ گیری می باشند. ( بک آپ گیری بر روی هاست دیگر صورت میگیرد؛ اگر نیاز به بک آپ گیری دانلودی احساس میکنید ، در زمان ثبت سفارش قید نمایید تا به صورت توافقی هزینه محاسبه شود. )

فرم سفارش آنلاین هاست

  • اگر سرویس های ما برای نیاز شما مناسب می باشد، با افتخار در خدمتتان هستم…

با ما تماس بگیرید :

تلفن مشاوره : ۱۱ ۴۰۳۰ ۱۱ ۰۹۰

چرا خرید هاست سایت لینوکس

استفاده از لینوکس راحت تر از دیگر پلت فورم ها میباشد.

همه اسکریپت های موجود که اغلب کاربران از آن استفاده میکنند مثل پی اچ پی ( PHP ) بهترین کارکرد را در هنگام استفاده از وب هاستینگ مبتنی بر لینوکس خواهند داشت.

با استفاده از هاستینگ مبتنی بر لینوکس امکانات به روز رسانی در هنگام استفاده از شل یا دسترسی از راه دور ( تل نت ) را افزایش می دهد. همواره این بحث عنوان میشود که پلت فورم های مبتنی بر لینوکس پایدار تر و قابل اعتماد تر هستند.

ما همواره در داده پردازان مدرن سعی داریم در خدمات میزبانی سرویسی به مشتریان خود ارائه دهیم که بیشترین امکانات، بالاترین سرعت و امنیت، قویترین پشتیبانی و بدون قطعی را داشته باشند.

هاست لینوکس داده پردازان مدرن با کنترل پنل Cpanel از سایت های مبتنی بر PHP پشتیبانی میکند و همچنین مناسب برای سیستم های مدیریت محتوای محبوبی مانند وردپرس و جوملا و دروپال می باشد. سایت های شرکتی ، شخصی و… میتوانند از این سرویس استفاده کنند. همه مشتریان با خرید خرید هاست لینوکس می توانند از مزایایی همچون پشتیبانی ۲۴ ساعته، امنیت فوق العاده و … استفاده کنند.

چرا داده پردازان مدرن را برای خرید هاست سایت انتخاب کنم ؟

این سوال مهم ترین سوالی است که قبل از خرید باید از خود بپرسیم ، چه خرید از مجموعه ی ما باشد و چه خرید از جای دیگری.

برای انتقال بهتر جوابی که به این سوال خواهیم داد ، مثالی میزنیم :

اکثر افراد هنگام خرید اکثر محصولات به عنوان مهمترین شاخص برای انتخاب به دنبال تجریه ی استفاده کنندگان از آن محصول می گردند.

با افتخار باید اعلام کنیم ، قریب به اتفاق مشتریان مجموعه ی داده پردازان مدرن که با علاقه برایشان طراحی و برنامه نویسی وب سایت های مختلف صورت گرفته ، برای میزبانی وب خود ، از سرویس های هاست مجموعه داده پردازان مدرن استفاده می کنند.

نکته ی مهم : بسیاری از شرکت های ارائه کننده خدمات هاستینگ ، وب سایت فروش یا بهتر بگوییم ، وب سایت اصلی خود را بر روی سروری جز آن سروری که از آن ارائه هاست میکنند ، قرار دادند ؛ در چنین شرایطی با بررسی های جزئی از وب سایت اصلی آنها با کیفیت خوبی رو به رو می شویم ، اما این تمام واقعیت نیست ، نکته ی مهم آنجاست که هاست خریداری شده توسط ما نیز از همان سروری باشد که وب سایت اصلی را میزبانی می کند.

ضمن ذکر این نکته ی مهم که عرض شد ، با افتخار اعلام می کنیم ، داده پردازان مدرن نه تنها وب سایت اصلی خود ، بلکه تمامی سرویس هایی که برای مشتریان خود ارائه می کند از یک سرور قدرتمند استفاده می کنند ، پس با خیال راحت با بررسی وب سایت اصلی مجموعه و همچنین وب سایت هایی که در قسمت نمونه کار های طراحی سایت ذکر شده اند ، می توانید کیفیت سرعت ، آپ تایم و دیگر موارد را مشاهده نمایید.

ویژگی های هاست خوب برای سایت چیست ؟

انتخاب بهترین هاست یکی از دقدقه های وب مستران و کسانی است که قصد داشتم یک سایت خوب را دارند ، توصیه ما به شما مطالعه ی مقاله ی کاربری و مفید ما در این زمینه است : (روی لینک زیر کلیک نمایید)

بحث و بررسی ویژگی های یک هاستینگ خوب