تصویر شاخص خودکار

فهرست مطالب
تصویر شاخص خودکار

قرار دادن اتوماتیک تصویر شاخص برای نوشته ها در وردپرس

بسیاری از وب مستران و حتی بلاگر هایی که با سیستم وردپرس کار میکنن ، دوست دارند ، تصویر شاخص خودکار داشته باشند یعنی به صورت اتوماتیک ، اولین تصویری در که نوشته هست ، به عنوان تصویر شاخص نیز قرار بگیرد ، آن هم به صورت اتوماتیک و خودکار.

اگر شما نیز از آن دسته هستید ، با این مقاله همراه ما باشید : ( منبع مقاله در انتهای نوشته ذکر شده است. )

.

اگر یک سایت می سازیم باید تمامی جنبه های آن را رعایت کنیم و به تمامی بخش های آن رسیدگی کنیم. یکی از مباحثی که بسیار حائز اهمیت است مبحث سئوی سایت ها می باشد. خیلی از راه ها را باید برای رسیدن به سئوی خوب طی کنید و نباید تصور کنید تنها با یک افزونه سئو کار تمام است.

یکی از مواردی که ممکن است دوستانی به آن توجه نکنند قرار دادن تصویر شاخص است. انتخاب یک تصویر به عنوان تصویر شاخص یا thumbnail امری است بسیار ضروری و حائز اهمیت.
در ویرایشگر سیستم مدیریت محتوای وردپرس قسمتی برای قرار دادن تصویر شاخص موجود است که با توجه به نوع قالب تعیین می شود.اما همانطور که گفتم بعضی از دوستان یا نمی دانند استفاده از این قسمت چقدر اهمیت دارد یا اینکه فراموش می کنند تصویری برای آن به کار ببرند. برای همین در آموزش وردپرسامروز قرار است افزونه ای را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم که در هر صورت می توانید اولین تصویری که در نوشته ی شما هست را به صورت اتوماتیک به عنوانتصویر شاخص در نوشته قرار دهد.

افزونه Auto Post Thumbnail

افزونه ای که در مورد آن با شما صحبت کردیم و امکان افزودن تصویر شاخص به صورت خودکار را به سایت های وردپرسی می دهد “Auto Post Thumbnail” نام دارد.
افزونه را در مسیر افزونه ها در پیشخوان وردپرس نصب و سپس آن را فعال می کنیم.
پس از فعال سازی آن گزینه ای با عنوان “Auto Post Thumbnail” در زیر منوی تنظیمات اضافه می شود. با کلیک بر روی آن تقریبا می توان گفت وارد صفحه ی تنظیمات افزونه خواهیم شد اما با تنظیمات خاصی رو به رو نمی شویم و فقط گزینه ای برای تولید تصاویر شاخص می بینیم.

stay plugin hamyarwp
اگر می خواهید تصاویر شاخص را ایجاد کنید بر روی گزینه ی “Generate thumbnails” کلیک کنید تا برای تمامی پست هایی که تصویر شاخصی ندارند، تصویر شاخص اضافه شود.

generate thumbnail hamyarwp

توجه!!! قابل توجه دوستانی که در بخش دیدگاه ها اعلام کرده بودند در هنگام ارسال لینک مطالب، تصویر کوچک در کنار لینک ظاهر نمی شود می توانند از این افزونه استفاده کنند تا مطمئن از قرار گرفتن تصویر شاخص شوند.

جمع بندی!

چنانچه می خواهید تمامی موارد ایجاد یک محتوا را رعایت کنید و در نهایت به سئوی نوشته ها اهمیت دهید، قرار دادن تصویر شاخص را هرگز فراموش نکنید زیرا امری بسیار مهم تلقی می شود. برای اینکه آن را فراموش نکنید پیشنهاد میکنم مطلب امروز را با دقت بخوانید.

دانلود

صفحه افزونه

منبع : همیار وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *