آپلود اتوماتیک تصاویر نوشته های وردپرس

فهرست مطالب
آپلود اتوماتیک تصاویر نوشته های وردپرس

افزونه Auto Upload Images

اگر شما همراهان گرامی مجموعه داده پردازان مدرن به دنبال افزونه ای برای آپلود اتوماتیک تصاویر نوشته های وردپرس خود هستید ، با ما همراه باشید.

افزونه ای به شما معرفی می شود که در صورت کپی کردن یک مطلب و قرار دادن آن در سایت خودتان ، اگر تصویری در آن متن باشد ، به صورت خودکار در هاست شما آپلود می شود و در قسمت رسانه های وردپرس خود مانند دیگر تصاویر آپلودی توسط خودتان می توانید آنها را نیز مدیریت کنید.

مقاله ای که در ادامه می خوانید مطالب را کامل شرح خواهد داد. ( منبع نوشته در انتهای آن ذکر شده است. )

.

افزونه آپلود خودکار تصاویر موجود در متن

آپلود خودکار تصاویر

با استفاده از افزونه آپلود خودکار تصاویر وردپرس دیگر لازم نیست تصاویر با آدرس خارجی موجود در یک متن به صورت دستی و یا از قسمت آپلود وردپرس بارگذاری شوند. تنها کافی است مطلب را ذخیره یا منتشر کرده و سپس تمام تصاویر با آدرس‌های خارجی موجود در متن به صورت خودکار شناسایی و در پوشه‌ی آپلود وردپرس بارگذاری می‌شوند٬ همچنین آدرس‌های موجود در متن با آدرس‌های داخلی جایگزین و تصاویر به مطلب مربوطه پیوست شده و در قسمترسانه وردپرس قرار می‌گیرند.

.

کاربرد افزونه آپلود اتوماتیک تصاویر نوشته های وردپرس

این افزونه بیشتر زمان هایی کاربرد دارد که می‌خواهیم تصاویری را از سایت‌های دیگری بدون اینکه دنگ و فنگ آپلود داشته باشیم به مطلبمان اضافه کنیم و بقیه کارها خودکار انجام شود. و یا زمان‌هایی که می‌خواهیم یک مطلب را در سایت یا وبلاگمان بازنشر دهیم و حال آپلود کردن تک تک تصاویر مطلب را نداریم و باز هم این افزونه به ما کمک خواهد کرد.

درباره بازنشر هم این نکته را بگویم که کار بسیار خوبی است و باعث بیشتر دیده شدن یک متن می‌شود٬ منتهی یک شرط دارد که رعایت آن الزامی است و آن هم اشاره به منبع اصلی مطلب به همراه لینک مطلب است.

.

روش استفاده افزونه آپلود اتوماتیک تصاویر نوشته های وردپرس

روش استفاده خاصی ندارد فقط کافی است افزونه را دانلود و پس از خارج کردن از حالت فشرده در شاخه‌ی افزونه‌های وردپرس بارگذاری کنید و از قسمت افزونه‌ها فعال کنید و کار تمام است و هیچ گونه تنظیمات خاصی هم ندارد.

.

توسعه افزونه آپلود اتوماتیک تصاویر نوشته های وردپرس

ایده‌ی این افزونه چندی پیش به خاطر نیاز برخی دوستان به ذهنم رسید و پس از اجرایی کردنش تصمیم به انتشار آن به صورت عمومی ورایگان در بخش افزونه‌های وردپرس گرفتم که امیدوارم برای جامعه‌ی وردپرس و وردپرس فارسی مفید باشد. همچنین برای بهتر شدن این افزونه اگر با مشکلی روبرو شدید یا پیشنهادی داشتید ممنون می‌شوم با من در میان بگذارید.

3 پاسخ

  1. بعد از آپلود خودکار تصاویر ، میشه اونها رو ویرایش هم کرد ؟

    1. بله کاملا،
      بگذارید تا از زاویه ی دیگری نگاه کنیم ، عملا با نصب این افزونه ، زمان جایگذاری متنی حاوی عکس در نوشته ها و یا برگه ها ، عملا گویا شما آن عکس را از قسمت “افزودن پرونده چند رسانه ای” بارگذاری و درج میکنید.
      طبعا پس از آن ، از قسمت رسانه ها در مدیریت وردپرس ، امکانات ویرایشی که به صورت پیش فرض در وردپرس موجود هست ، بر روی این تصاویر نیز قابل اعمال می باشد.

      1. Hi Michael. thank you for your response, many people seem to ratehr respond privalty or via the aol portal but thank you for taking the time to respond. I do appreciate your reeasrdhip. it was truly a horrific day that still has never left the front of my mind. The pain from that stay lies deep with in me

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *