رفع خطای ۴۰۴ در وردپرس با تغییر پیوند یکتا – راه حل قطعی

فهرست مطالب
رفع خطای ۴۰۴ در وردپرس با تغییر پیوند یکتا - راه حل قطعی

با سلام و احترام خدمت تمامی بازدید کنندگان عزیز ؛

پس از بررسی های فراوان و تست کردن روش های گوناگون برای رفع ارور ۴۰۴ وردپرس پس از تغییر دادن ساختار پیوند یکتا ، به یک نتیجه مطلوب و آسان رسیدیم.

جالب است بدانید ، خود ما بعد از تغییر ساختار پیوند های کوتاه مطالب سایت داده پردازان مدرن با ارور ۴۰۴ مواجه شدیم و اکثر روش های موجود در سایت ها را نیز آزمایش کردیم که متاسفانه بسیاری از آنان کاربردی نداشت.

از این رو ، روش قطعی که خود ما به آن رسیدیم را در ادامه ارائه خواهیم نمود.

پیوند یکتا وردپرس چیست ؟

در قسمت گزینه های مدیریت وردپرس یک گزینه داریم به نام تنظیمات که در زیر منوی تنظیمات گزینه ی پیوندهای یکتا وجود داره , با مثال بگم مثلا شما یک پست می نویسید اگر بعد از انتشار به آدرس اون پست توجه کنید به صورت ?P/ و یا … نمایش داده میشه که به انتهای آدرس سایت شما اضافه میشه یعنی این پیوند یکتای پست مورد نظر شماست به صورت پیش فرض در وردپرس به صورت علامت سوال و حروف نمایش داده میشه.

تغییر پیوند یکتا وردپرس چه لزومی دارد ؟

در بالا اشاره شد که به صورت پیش فرض در وردپرس پیوند یکتا علامت و سوال و حروف می باشد , اما این حالت برای سئو و بهینه بودن سایت پیشنهاد نمی شود.

به آدرس همین پست توجه کنید پیوند یکتا در این پست نام فارسی عنوان مطلب می باشد که ما شخصی سازی کردیم و این متن رو به صورت دستی وارد کردیم.

پیوند یکتا بهتره روی نام نوشته تنظیم بشه در سئو هم به این مورد اشاره شده، حتی افزونه wordpress seo by yoast هم بر این نکته اشاره داره که پیوند یکتا رو روی نام نوشته تنظیم کنیم.

نکته: توجه داشته باشید این آموزش برای کسانی هست که به تازگی سایت راه اندازی کرده اند و کسانی می توانند این تغییر رو اعمال کنن که ایندکس زیادی در گوگل و سایر موتور جست و جو ها نداشته باشن؛ در غیر اینصورت تمامی مطالبی که در گوگل ایندکس شده به صفحه خطای ۴۰۴ می خوره و باعث افت شدید سایت میشه.

البته در ادامه برای رفع خطای ۴۰۴ در وردپرس با تغییر پیوند یکتا نیز راه کار داریم…

.

افزونه تغییر پیوند یکتا وردپرس اتوماتیک و بدون ارور ۴۰۴

Permalinks Moved Permanently

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *