فهرست مطالب
با سفارش تایپ آنلاین، می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. فایل ارسال نمایید و ورد تحویل بگیرید.

تایپ از روی فایل ، عکس ، صوت و …

ما در داده پردازان مدرن، خدمات تایپ آنلاین را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می‌دهیم. ما از تایپیست‌های باتجربه و حرفه‌ای استفاده می‌کنیم که می‌توانند انواع محتوا را با دقت و سرعت بالا تایپ کنند.

ما خدمات تایپ را از روی کتاب، دست‌نوشته و فایل ارائه می‌دهیم.

سفارش تایپ آنلاین در 3 مرحله

1-

هر نوع فایلی را ارسال نمایید و سفارش تایپ خود را به صورت ورد تحویل بگیرید.

برای سفارش تایپ، کافی است با شماره تماس :

09011403011

به صورت تماس تلفنی و پیامک یا در تلگرام ، ایتا ، واتس اپ ، شاد ، سروش و بله مرتبط شوید.

2- ما پس از دریافت سفارش، آن را بررسی می‌کنیم و ضمن براورد هزینه و زمان مورد نیاز ، نکات را به شما اعلام می‌کنیم. 3- پس از تأیید توسط شما، کار تایپ را شروع می‌کنیم و در زمان مقرر، سفارش شما را با کیفیت بالا تحویل می‌دهیم. . تایپ ارزان و فوری - خدمات تایپ آنلاین اینترنتی فارسی و لاتین - تایپ دانشجویی

.

قیمت تایپ ارزان فوری

قیمت تایپ بر اساس عوامل مختلفی مانند حجم متن، نوع محتوا و زمان تحویل تعیین می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق، نیاز خود را به روش بالا ثبت کنید.

تعیین قیمت نهایی ، بعد از بررسی قابل محاسبه است،

اما به منظور در اختیار گذاشتن اطلاعات قیمتی ؛ موارد ذیل اعلام می شود تا بتوان بر اساس آنها ، بازه ی قیمت هر سفارش برای مشتری گرامی مشخص شود.

تعرفه تایپ زبان های خارجی

هزینه تایپ فارسی فقط صفحه ای :  5000 تومان

هزینه تایپ انگلیسی فقط صفحه ای :  6000 تومان

زبان قیمت (تومان) زبان قیمت (تومان) زبان قیمت (تومان)
عربی 7000 روسی 7000  ارمنی  7000
فرانسوی 8000 هلندی 7000  استانبولی  7500
آلمانی 10000 آذربایجانی 7500  لاتین  6000
اسپانیایی 9000 کره ای 15000  ژاپنی  15000
چینی 15000 ایتالیایی 8000
نکته : قیمت تایپ هر صفحه در جدول فوق بر مبنی فونت Times New با سایز 16 می باشد. . هزینه موارد زیر به سر جمع قیمت جدول فوق افزوده می گردد.

قیمت تایپ فرمول

هزینه هر خط فرمول نویسی، بین 100 الی 1000 تومان ( به نسبت سهولت و یا دشواری فرمول ) ؛ فرمول نویسی در هر سطحی به هر میزان پذیرفته می شود.

قیمت تایپ جدول

هزینه هر جدول : بین 500 تومان الی 5000 تومان ( به نسبت سهولت و یا دشواری آن )

قیمت رفرنس نویسی

هزینه رفرنس پاورقی ( هر رفرنس ) : 250 تومان

قیمت تایپ هدر و فوتر

هزینه داشتن هدر و فوتر مجزا برای هر صفحه : هر هدر و فوتر : 500 تومان

نرخ تایپ فارسی

هزینه و نرخ تایپ فارسی در صورتی که فایل شما خوانا و استاندارد باشد ، به ازای هر صفحه تایپ استاندارد تنها از 5000 تومان شروع می شود.

.

انواع خدمات تایپ

  • تایپ از روی کتاب
  • تایپ از روی دست‌نوشته
  • تایپ از روی فایل
  • تایپ از روی فایل صوتی
  • تایپ از روی عکس
  • تایپ به صورت ورد

خدمات تایپ آنلاین اینترنتی فارسی و لاتین

تایپ ارزان فوری فارسی و انگلیسی و دیگر زبان های خارجی

تایپ ارزان فوری از روی کتاب ، جزوه ، تصویر ، PDF و فایل صوتی

توجه :

خدمات چاپ و پرینت انواع فایل های تصویری و متنی نیز امکان پذیر است ، جهت اطلاعات بیشتر ، کلیک نمایید.

.

مدت زمان انجام تایپ

  1. برای تایپ زبان فارسی : در هر روز بین ۱ الی ۱۰۰ صفحه ( در صورت بالای ۵۰۰ صفحه بودن سفارش ، در هر روز بین ۱۰۰ الی ۳۰۰ صفحه )
  2. برای تایپ زبان های خارجی : در هر روز بین ۱ الی ۵۰ صفحه
* جهت تعیین دقیق جزئیات زمانی لطفا پس از ارسال فایل ، با ما تماس بگیرید. * در صورت فوریت ، می توان زمان انجام تایپ را تا روزی ۴۰۰ صفحه و بیشتر با احتساب هزینه متناسب، بالا برد. .

فرمت استاندارد تایپ متن

فرمت و قالب استاندارد در تایپ متون جهت تعیین تعداد صفحات به شرح زیر می باشد:

  • اندازه فونت و قلم استاندارد در تایپ
  • نوع فونت استاندارد در تایپ
  • فاصله استاندارد بین خطوط در تایپ
  • اندازه حاشیه صفحه استاندارد در تایپ
فرمت استاندارد تایپ متن

استاندارد تایپ فارسی و عربی

فرمت و اندازه های استاندارد در تایپ متون فارسی و عربی :

فونت اندازه فونت فاصله خطوط اندازه کاغذ حاشیه صفحه
B Nazanin 16 1.5 A4 حالت نرمال ورد
.

استاندارد تایپ انگلیسی

محاسبه فرمت و اندازه های استاندارد در تایپ متون انگلیسی :

فونت اندازه فونت فاصله خطوط اندازه کاغذ حاشیه صفحه
Times New Roman 16 1.5 A4 حالت نرمال ورد

.

استاندارد تایپ ریاضی و جدول

فرمت ، اندازه و مشخصات استاندارد هر صفحه تایپ در متون ریاضی و جدول :

فونت اندازه فونت فاصله خطوط اندازه کاغذ حاشیه صفحه
B Nazanin 16 1.5 A4 حالت نرمال ورد

.

ملاحظات
  • در کلیه موارد فضای قبل و بعد از پارگراف بایستی 0 باشد. برای این مورد از منوی پارگراف به بخش Spacing مراجعه نمایید. فیلد Before و After  را بر روی 0 قرار دهید و تیک گزینه Don’t add space between paragraphs of the same style رو بزنید.
  • رعایت نیم فاصله در پروژه های تایپ به طور پیشفرض الزامی نمی باشد اما در صورتی که کارفرما در توضیحات پروژه قید نماید مجری بایستی رعایت کند.
.

تایپ فوری ارزان

تعریفی که از نظر تکنیکی برای تایپ فوری ارزان میتوان بکار برد این است که 400 کلمه در نیم ساعت و 4000 کلمه در نصف روز باکیفیتی بالا انجام شود و هزینه آن نیز با اختلافی کم نسبت به تایپ عادی لحاظ گردد.
تایپیست حرفه ای کیست ؟
تایپیست حرفه ای کسی است که با تایپ 10 انگشتی دقت و سرعتش 2 تا 3 برابر از افراد معمولی بیشتر  و به کلیه نرم افزارهای تخصصی تایپ مسلط باشد.

مزایای تایپ فوری ارزان

  1. هزینه کمتر : هزینه ی پایین تر نسبت به بازار ، چه در تایپ متون انگلیسی و چه در انواع ترجمه متون دیگر.
  2. سرعت بیشتر : سرعت تحویل بالاتر نسبت به بازار .

تایپ دقیق ، کامل ، بی اشکال و البته بسیار پر سرعت انواع متون ، به خصوص متون انگلیسی را از ما بخواهید.

تایپ فوری متون مختلف ، پذیرفته می شود.

تایپ فوری ارزان کلمه ای چقدره ؟

براورد هزینه تایپ بر اساس کلمه متداول نیست ، محاسبه بر مبنی کلمه برای ترجمه بیشتر کاربرد دارد ، لذا هزینه تایپ بر اساس نوع فونت ، اندازه و فاصله استاندارد که در بالا ذکر شده است به صورت صفحه ای محاسبه خواهد شد.

تایپ فوری ارزان ضمانت کیفیت هم دارد ؟

مطمئن باشید ، خدمات یک مجموعه که برای برند خود ارزش قائل است و برنامه های خود را جهت گسترش فروش و بازاریابی ویروسی بنا نهاده، حتما دارای ضمانت کیفیت می باشد.

مجموعه داده پردازان مدرن نیز از این قاعده مستثنا نبوده و حتی سعی بر آن دارد که بیش از همکاران به این مهم توجه و اهتمام ورزد.

تایپ ارزان فوری از روی کتاب و جزوات

مجموعه ما اماده است، محتوی مورد نظر شما را از روی کتاب ، جزوه و یا هرگونه فایل دیگر مانند pdf یا تصویر با سرعت و کیفیت تایپ نماید.

ما در مجموعه داده پردازان مدرن این امکان را فراهم نموده ایم تا بالاترین سرعت و بهترین دقت به همراه پایین آوردن هزینه برای رفاه حال مشتریان را در زمینه تایپ، ادغام نماییم.

بدون محدودیت مکانی و زمانی امکان خدمت رسانی تایپ ارزان انواع متن ها به تمامی مشتریان ، از جای جای ایران به واسطه بستر اینترنت و به صورت آنلاین ، فراهم است.

.

تایپ پایان نامه

صفر تا صد تایپ پایان نامه شما را انجام خواهیم داد. فقط لطفا تصاویر با کیفیت و خوانا (حتی المقدور اسکن) از متون خود تهیه و ارسال فرمایید.

تایپ پایان نامه یکی از مراحل مهم و حساس در فرآیند انجام پایان نامه است. دانشجویان اغلب به دلیل مشغله‌های تحصیلی و پژوهشی، فرصت کافی برای تایپ پایان نامه خود را ندارند. در این شرایط، سپردن تایپ پایان نامه به یک تایپیست حرفه‌ای می‌تواند یک راه‌حل مناسب باشد.

ما در داده پردازان مدرن، خدمات تایپ پایان نامه را با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ارائه می‌دهیم. ما از تایپیست‌های باتجربه و حرفه‌ای استفاده می‌کنیم که می‌توانند پایان نامه‌های دانشجویی را با دقت و سرعت بالا تایپ کنند.

تایپ ارزان دانشجویی

دانشجویان اغلب با کمبود بودجه مواجه هستند. یکی از هزینه‌های مهم برای دانشجویان، هزینه تایپ مقالات و سایر متون درسی است. در این شرایط، یافتن یک مرکز تایپ ارزان دانشجویی می‌تواند یک راه‌حل مناسب باشد.

ما در داده پردازان مدرن، خدمات تایپ ارزان دانشجویی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهیم. ما از تایپیست‌های باتجربه و حرفه‌ای استفاده می‌کنیم که می‌توانند انواع محتوا را با دقت و سرعت بالا تایپ کنند.

ما خدمات تایپ را از روی کتاب، دست‌نوشته و فایل ارائه می‌دهیم.

تایپ فوری دانشجویی

باتوجه به اینکه نیک می دانیم احتمال ایجاد شرایط خاص برای دانشجویان اعم از الزام به ارائه تحقیق ، یا آماده شدن محتوی در روز های پایانی ترم و امثالهم بالاست؛ تایپ فوری دانشجویی را فراهم نموده ایم.

تایپ داده پردازان مدرن

اگر به دنبال یک سایت معتبر برای سفارش تایپ آنلاین هستید، در داده پردازان مدرن تلاش میکنیم با ارائه خدمات باکیفیت و هزینه مناسب، رضایت شما را جلب نماییم.